Areál letiště se rozrůstá
Zatímco provizorní hangáry sice dobře slouží
svému účelu, avšak pomalu přestávají stačit, vyrůstají na nově vyměřených
místech dole pod kopcem hangáry již na stálo a dostatečně velké.
Pracuje se stylem: seženu tip na bouračku za odvoz, dám dohromady kupu nadšenců, zorganizuji vypůjčení nákladního auta z práce, na víkend vyhlásím brigádu a zbořeniště se pomalu mění v materiál, ze kterého vzniknou stěny nových staveb na letišti.
Na letišti je pestrá skladba odborností, takže ten, co "v civilu" dělá stavaře, je jmenovám šéfem stavby, zedník má k ruce houf nadšenců, kteří mu koukají pod ruce a učí se, jak se to dělá, a "jedou" pak tu svoji zeď. "Terénní nerovnosti" naštěstí skryje omítka.
S každou takovou akcí roste nadšení, protože výsledky jsou hmatatelné a jsou přímo vidět. Areál a zázemí letiště se postupně rozšiřuje. Stojí tu již 2 hangáry - a nejsou to žádní drobečkové. Mezi hangáry je dřevěná provozní budova, kde se odehrává veškerý klubový život. V roce 1972 se začíná stavět nová provozní budova, která splňuje nároky jednak provozní (má zde svou kancelář předseda, ekonom i náčelník), tak i odpočinkové. V patře je klubovna a ubytování pro až 40 nocležníků. V přízemí je školicí místnost a kuchyň, kde se o závodech opravdu vaří. Pamětníci si vzpomenou na umění paní Hepnarové.
Na místě původní dřevěné "provozky" je nyní letecká dílna, kterou lze využít i jako další hangár.
Za hangáry vzniká i zázemí pro rodinné příslušníky - chata s požární nádrží.